Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BNN mediageil

  • Nina2

    Wat een walgelijk programma was dat zeg!

    Ik ben al 30 jaar donor, maar daar had ik BNN niet voor nodig. Als men dat wel heeft dan zou ik eerst maar eens langs de psychiater gaan.

    Wat mij nu veel meer angst aanjaagt is de gedachte dat mijn organen in het lichaam kunnen komen van zo'n BNN aanhanger , brrrr…

  • loes

    Bekijk het positief. Door dit programma kunnen waarschijnlijk veel meer mensen een orgaan krijgen en is de wereld wakker geschud. ik bedoel, echt niet iedereen heeft het dagelijks over orgaandonatie.Nina2 schreef:

  • Peter!!!!

    Voorlopig wel een boel mensen die een donor formulier aanvragen en hopelijk invullen dus wat is het probleem?

    Misschien niet de meest elegante manier van doen maar het heeft wel effect gehad denk ik dan maar.

    Misschien kan je je codicil aan laten passen met de vraag of een eventuele donor BNN lid is en dan de organen laten weigeren.

    groet peter!!!!

  • jelte

    Dan begrijp je ook dat veel mensen nooit donor willen worden.

    groet, jelte

  • Job te Pas

    Peter en Jelte moeten maar eens informeren naar de psychiater waar Nina2 blijkbaar ervaring mee heeft. Maar besef wel dat deze psychiater met Nina2 nog lang niet klaar is. Zij heeft namelijk nog hevig last van haar angsten.

    Nieuwe Nier NU

    http://niertekoop.blogspot.com/