Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

baarmoeder transplantatie?

  • an

    Hallo, Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is een baarmoeder transplantatie te ondergaan voor iemand bij wie de baarmoeder verwijderd is?

  • tamma83

    nee dat is helaas nog niet mogelijk!de baarmoeder is een zeer gecompliceerd orgaan waardoor het erg moeilijk is om die terug te plaatsen..ze waren wel aan het experimenteren ermee dus wie weet in toekomst..

  • selma

    hallo,

    ik hoop dat het snel gebeurt!!

    ik heb net een kindje van bijna 4 maanden maar na de bevalling moest mijn baarmoeder verwijdert worden vanwege hevige bloedingen en omdat ik bijna dood was…ik ben net 19 jaar geworden en ik heb het enorm moeilijk mee dat ik op deze leeftijd geen kinderen meer kan krijgen:(

    ik hoop dat ze het snel uitvinden :)

    groetjes selma

  • tamma

    Hoi Selma, ik zou graag met je in contact komen omdat ik hetzelfde heb meegemaakt. Ik ben ook pas 23 jaar en het is ook gebeurt bij mijn eerste kindje.

    Ik hoop wat van je horen liefs Tamma

  • Lindy20

    Hoi,

    ik weet niet hoe het is om kinderen te krijgen…

    maar een paar weken hebben ze bij mij ook mijn baarmoeder moeten verwijderen.

    hoe hebben jullie dit verwerkt of iets dergelijks?

    liefs,

    Lindy

  • Chris

    Hallo,

    Ik ben hierop gekomen omdat ik naar net hetzelfde op zoek was , ergens had ik gehoopt dat dit al mogelijk was. Ik ben 31 jaar , heb reeds 2 kindjes uit een vorig huwelijk maar heb mijn baarmoeder moeten laten wegnemen na kanker . Nu heb ik een nieuwe vriend die nog geen kindjes heeft . En wij hebben er ons bij moeten neerleggen dat wij samen waarschijnlijk nooit meer kans gaan krijgen. Ik heb nog steeds mijn eileiders dus hoop ik nog steeds dat er voor ons misschien toch nog een kleine kans bestaat…

    Groetjes C.

  • Sam

    Een reactie van een hele andere hoek. Ik ben zelf bijna 27 en heb me na ons eerste kindje om een groot aantal redenen laten steriliseren. Ik las nu een artikel over baarmoedertransplantatie, waarbij men schat dat dit binnen enkele jaren misschien geslaagd op vrouwen toegepast kan worden en zit er zelf over na te denken om in dat geval mijn baarmoeder af te staan…

    Ik ben nu dus nieuwsgierig hoe jullie hierover denken en misschien kan ik wel meer info inwinnen…

    Groetjes,

    Sam

  • petra

    hallo chris

    ik ben ook op zoek gegaan enik heb gevonden dat het in duitseland al met resultaat is gebeurt. Zoek bij baarmoedertransplantatie. Ik heb hoop en ga verder zoeken.

    Tot nu toe heb ik ook altijd nee gekregen, dit kan niet ,maar het kan wel.

    groetjes petra

  • vicky

    hallo?

    ik heb over 2 jaar op valentijn mijn baarmoeder moeten laten verwijderen door baarmoederhals kanker en ben nu echt hopeloos op zoek of het echt mogelijk is om een baarmoeder transplantie te ondergaan,ik en mijn vriend zouden er echt alles voor doen.

    Maar vind daar maar eens ergens meer uitleg over of personen die je begrijpen.

    Ik zou zelfs als proefkonijn willen dienen om zo iets te proberen.

    Groetjes vicky

  • richelle

    hoi is het ook mogelijk om bij een transsexuele vrouw een baarmoeder transplantatie onder te gaan ik heb wel een kinder wens het zo mooi zijn als ik zelf het kind in mij kan dragen